Post by kermethumbpeefor on Feb 18, 2022 20:34:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gumslinger ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gumslinger IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere point ▞▞▞
▞▞▞ Gumslinger 2022 version ▞▞▞
Spillet er forfærdeligt på alle måder, uovertruffent, at 1 skød dig, når du starter første gang, ingen belønninger, medmindre du vinder turneringen, tager 10 gange antallet af kugler 2 dræber end det gør for at dræbe dig, du kan kun opgradere sundheden, som ikke har en effekt
Elsker virkelig følelsen af spillet, skydningen er god. I modsætning til mange andre spil i App Store er det også ret færdighedsbaseret snarere end tilfældige tilfældigheder!
Meget sjovt! Jeg elsker lyden og animationen.
Fordi det automatisk får dig til at hoppe, og det er nemmere for fjenderne at ramme dig. Og korte kort, hvis jeg er midt i en kamp, dræber de mig ikke, de slog mig bare af, og det er virkelig irriterende. Ret det venligst. Også nogle IA'er har EN SPLIT i mellem DER BEN OG HVIS JEG SKYDER DER TELLER DET IKKE!??!!??!. Det får også bots til at skyde hurtigt mod dig, og vi kan ikke skyde hurtigt på BOTS, så ja, hvis der var en mulighed, ville jeg sætte 0/5
Jeg kan virkelig godt lide det, det er udfordrende sjovt, og det er virkelig tilfredsstillende at skyde pistolen hey det er rigtigt, og det er meget vanedannende at samle alle stjernerne
Fantastisk spil at bruge lidt tid på. Mit største problem er med annoncerne til at spille med andre våben. Jeg forstår, at annoncer er nødvendige for at have en kvittering, men det er lidt irriterende, hvordan de har brugt det. Når jeg først ankom til niveau 2, er det sindssygt, hvor mange annoncer jeg havde set for at lege med haglgevær i 7 min (også denne timer er ikke synlig nogen steder, tror jeg). Multi-player er ikke rigtig multi-player. Vi spiller bare mod andre spillere styret af en bot... Uanset hvad, godt at spille i et stykke tid
Spillet er godt og det hele, men hvis I kan finde en lokal mutiplayer-tilstand og tilføje mere mekanik for at gøre duellen endnu mere spændende, så ville det være fantastisk
Det er et meget dårligt designet spil. Det er ret så frustrerende
Wow for et dejligt spil ♥️😁♥️
Gumslinger Veiksmas siff
Jeg har haft problemer med butikken, da intet vil lodde, og den siger "intet er tilgængeligt i øjeblikket, tjek venligst tilbage senere", og alligevel har jeg ventet et år og stadig intet. Men der er én ting, der gør det op. Bum tyggegummi. Bedste goshdurn-ordsprog nogensinde. Har dog stadig brug for hjælp til butikken.
Gumslinger Action okzt
virkelig sjovt spil og simpelt gameplay
Jeg elsker virkelig spillet, jeg synes, det er et fantastisk koncept, det eneste, der bæres med det, er annoncerne, der dukker op og forsøger at overbevise dig om at købe den professionelle version, samt at skulle se en annonce hvert 7. minut, du vil bruge dit haglgevær. Bortset fra disse ting er dette spil fantastisk og kan varmt anbefales.
Elsker det. Kun ønske om indhold, der kan låses op, såsom våbenskind, nye karakterer og de ubrugelige animationer af pistolild-bedazzler, var ikke så latterligt overpris i betragtning af, at alt det gør er at ændre våbenrøg til mere anderledes udseende våbenrøg og ellers tilføjer intet til kampdynamikken i spillet. OGSÅ Skill-shot-minispillene er så krævende og svære, at de ikke er sjove at spille.
Det er ret godt, bare tilføj 4eal spillere og gør det, så din modstander ikke spawner med en prop, der blokerer dig, så du ikke kan dræbe dem, men de dræber dig stadig, ps. skift også bots 2 skyder os
Dette er mit mest spillede spil...Jeg elsker det... Ville bare ønske, at jeg ikke stadig ville få annoncer efter at have betalt for pro
første spil jeg har spillet sådan her! det er sjovt med ret svære udfordringer, men det kan lade sig gøre, når først du får styr på det! generelt fantastisk!
Fantastisk 3. person skydespil. Du er en geléfigur. Kæmp dig vej op på ranglisten, som byder på mange gode overraskelser. Du vil se. Da jeg blev tilbudt rabat for den betalte Pro (værd 5€ eller sådan noget.) købte jeg den. Selvom jeg kun havde spillet det i 10 minutter på det tidspunkt. Simpelthen et vidunderligt spil.
Gumslinger Akční jflm
Bro, dette spil gør mig nogle gange så sur, at jeg ved ikke, hvorfor kuglerne ikke registreres nogle gange, når du skyder, men det er pinligt, fordi jeg altid taber mig fra det, og det giver ingen mening at få min karakter til at gyde helt ny på kanten af en klippe og den anden lige i midten, som om det er et garanteret tab
Dette spil er meget sjovt og byder på en masse
Betal 2 vinde skrald. Du kan betale rigtige penge for at helbrede dig selv. Braindead udviklere.
Dette er nogle virkelig sjove gummi-gum jelly gumslingers Spillet kører dog meget dårligt
Besked til udvikleren. Spillet var sjovt, så blev det fantastisk, fordi der var en fejl, tror jeg i systemet, hvor kameraet zoomede ud og derefter cirklede rundt om min karakter og modstanderen, mens vi skød på hinanden, som endte bagved min karakter. Det var ligesom Matrixen, mens jeg skyder, den drejer rundt, jeg ser den fra et sidebillede, så ser jeg bagfra modstanderen og endte til sidst bag mig. Det skete kun én gang, så jeg er afinstalleret. Tilføj venligst denne funktion.... Gør det!!!
Annoncer forårsager nedbrud, som forårsager lavere vurderinger. Fix problem ratings går op. Nem Peasy.
Dette spil er så sjovt, men har brug for gratis roaming og multiplayer og byder detaljer og annoncekampfærdigheder alligevel, dette er et sjovt spil
Spillet er generelt godt, men hvorfor er der ikke uafgjort? Hvis du trækker i dette spil, fortsætter begge spillere til næste runde død. Bogstaveligt talt spawn dead
Jeg nød det i starten, men til sidst slog balanceproblemerne det ihjel for mig. Prøv ikke engang at fortælle mig, at en granatkaster, der kan dræbe et enkelt skud, er afbalanceret. 4 stjerner hvis du fikser dette.
Fantastisk koncept. Hader det faktum, at de gik billigt med at skabe spillet og besluttede at SÆGE, at botterne er rigtige spillere, når de ikke er det. Ikke alle kan købe et Gun-skin, og af en eller anden MÆRLIG grund har hver person, du går imod, et andet skin udover standard. Bare gør det til et multiplayer-spil, du billige udviklere. Edit: Tak for svaret, men tror du ikke, det ville have været nemmere at gøre spillet komplet Multiplayer?
Dette spil er super vanedannende. Det er fjollet, sødt og rækkevidde-inducerende sjovt... På en god måde. Men fejlene, fejlene driver mig til vanvid. Skill shots vil tilfældigt stoppe med at virke, kugler vil bare passere gennem modstanderen, og objekter vil glitche på modstanderen, hvilket gør dem umulige at skyde. Men de kan bestemt stadig skyde dig. Det er klart, at I stadig laver opdateringer, så det kan kun blive bedre.
Føles betale for at vinde. Forskellige karakterer har hovedskudsmodstande/fysik. At springe giver ingen mening at have kun 1 hop rundt, der stadig er i stand til at skyde. (Urimelig duel via statisk vs mobil) Jeg har ikke spillet længe, men jeg har vundet et par og tabt et par stykker. Men bare jeg bemærker de få fejl, ser jeg ikke dette som et spil, jeg vil fortsætte med at spille. Jeg bruger næsten ikke tid på telefonspil, men når jeg gør det, vil jeg hellere have, at det giver mening (spawn-point forårsager også øjeblikkeligt tab ved at falde let ved at skyde i foden eller benet).
Dejligt spil, men fremskridt (eller køb) er ikke knyttet til Google-kontoen, så hvis du afinstallerer det eller installerer det på en anden enhed, så skal du købe Pro-versionen igen.
Anger of stick 5 : zombie Action erom
Sjovt spil i det hele taget, men en masse uretfærdige situationer... for eksempel at have den sidste kamp var min modstander midt på kortet, og jeg stod på en tønde ved kanten. Hvilket mente han kun behøvede at slå mig en gang fra en ude.. disse uretfærdige situationer forhindrer spillet i at være et godt spil. Balancer det, og det bliver et fantastisk spil.